Till två av våra prioriterade nyckelkunder i Malmö söker ISS en serviceinriktad, affärsdriven och engagerad Service Manager som vill utveckla kundens verksamhet och våra medarbetare. Vi erbjuder dig en utmanande roll i ett bolag och bransch under ständig utveckling!
ISS värderingar är gemenskap, kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Det är därför viktigt att du känner att du står för ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, ISS är A Place To be You. Hos oss kan du vara dig själv, bli vad du vill samt blir en del av något större. Vi erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.
Som Service manager har du ekonomiskt ansvar och personalansvar inom ditt driftområde. Du förväntas kontinuerligt bevaka branschen och arbeta aktivt för att öka den organiska tillväxten genom merförsäljning och tjänsteutveckling. I rollen som Service manager ansvarar du vidare för den lokala kundrelationen och att arbetet bedrivs i enlighet med gällande kundavtal. I samarbete med kund strävar du efter ständiga förbättringar och utveckling av ISS leverans. Kunden är global och du kommer därför också att samarbeta med en global organisation.
Du kommer sitta med i ledningsgruppen för respektive kund som leds av en Key Account Manager. Där får du möjlighet att utveckla den gemensamma leveransen och påverka arbetet framåt.